• Home
  • Kwaliteit
    • LSP
    • NPA
    • Tip of klacht
    • Uw medische gegevens
  • Praktijkinfo
    • Spreekuur praktijkassistente
    • POH Somatiek
    • POH Ouderenzorg
    • POH GGZ
    • Bloed prikken
    • Herhaalrecepten
    • Positieve Gezondheid
    • Praktijkafspraken
    • Veelgestelde vragen
  • Nieuws


De Meern

Zandweg 147,
3454 HA, De Meern



Vleuterweide

Middenburcht 116,
3452 MT, Vleuten



Openingstijden

8.00 – 17.00 uur



Telefoon

+31 30 66 61 239

Vanaf 09 april 2025 werken wij met terugbelafspraken om u beter van dienst te kunnen zijn

Tip of klacht

Heeft u een compliment of een tip?

Heeft u een compliment over of een tip voor één van de medewerkers? Laat het ons weten! U kunt dit het beste persoonlijk bespreken met de persoon waar het om gaat of vul onderstaand formulier in.

Formulier voor compliment of tip

Heeft u een klacht?

Het kan altijd gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Indien dat zo is, horen wij dat graag. Alleen zo kunnen wij proberen de dienstverlening nog verder op de wensen van de patiënten af te stemmen.

U kunt altijd om een afspraak vragen om daarin uw klacht naar voren te brengen. U kunt het ook doen door het invullen van het onderstaande interne klachtenformulier.
De huisarts neemt zo snel mogelijk contact met u op om de klacht met u te bespreken. Wij willen graag samen met u kijken welke op oplossingen mogelijk zijn.

Externe klachten en geschillencommissie

Is het bespreken met de huisarts of in de eigen huisartsenpraktijk lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Onze praktijk is aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De externe klachtenfunctionaris van de SKGE zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

U kunt de website van SKGE vinden op www.skge.nl (zie ook button op deze pagina). De klachtenfunctionaris is ook telefonisch te bereiken op 088-0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op de website van SKGE.

Klachtenformulier

  • Uw gegevens

    degene die de klacht indient
  • Gegevens patient

    kan iemand anders zijn, dan degene die de klacht indient
  • Aard van de klacht

    wat is er gebeurd?
  • :

Website SKGE

© De Weerark 2023

  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.